Newsletter - zapisz się jeśli chcesz otrzymywać informację o promocjach i nowościach
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje
Klient przyjmuje do wiadomości, iż większość produktów przygotowywanych jest na zamówienie Klienta i mają krótki okres przydatności do spożycia. Zgłoszenie wady po upływie terminu przydatności do spożycia nie będzie rozpatrywane ze względu na niemożność stwierdzenia wystąpienia wady.
W przypadku skierowania reklamacji do Sklepu, Klient powinien przesłać informacje o tym fakcie poprzez e-mail na adres quattro.syta@gmail.com oraz porozumieć się telefonicznie ze Sklepem w tej sprawie. W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Klienta produkt posiada, a także udokumentować rzeczoną wadę zdjęciami. Sklep niezwłocznie od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.
Reklamacje należy składać w ciągu godziny od momentu dostarczenia zamówienia, telefonicznie lub mailem wraz z załącznikami.
Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy towar został przyjęty przez Klienta bez zastrzeżeń, bądź, gdy Klient nie dochowa terminu zgłoszenia reklamacji albo gdy część towaru została spożyta.
Klient ma obowiązek ocenienia stanu produktów i ich zgodności z zamówieniem w momencie dostawy w obecności osoby dostarczającej. W przypadku uszkodzenia produktów bądź ich niezgodności z zamówieniem należy w obecności osoby dostarczającej sporządzić protokół reklamacyjny. W protokole należy opisać uszkodzenia, bądź niezgodność z zamówieniem. Osoba dostarczająca wykona zdjęcia uszkodzonego produktu. Decyzję o zwrocie bądź przyjęciu reklamowanego produktu podejmuje Klient. W przypadku decyzji o zwrocie produktu, winien on zostać zwrócony osobie dostarczającej wraz z fakturą sprzedaży. Koszt transportu ponosi Sklep. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie Sklepu i zasadność reklamacji zostanie potwierdzona Sklep zwróci pieniądze Klientowi. W przypadku towarów o krótkim terminie przydatności do spożycia nie ma zastosowania wymiana towaru na nowy.
UWAGA: Sklep nie ponosi odpowiedzialności w wypadku nieprawidłowości popełnionych przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka z towarem nie dotarła do adresata. W takim przypadku, Klientowi nie należy się zwrot pieniędzy.
UWAGA: W przypadku nieobecności Klienta w miejscu wskazanym przez niego, jako miejsce odbioru towaru w terminie odbioru zamówienia Sklep może od umowy odstąpić, przy czym kwota wpłacona tytułem ceny może zostać zarachowana na poczet poniesionych przez Sklep kosztów realizacji zamówienia.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.