Zwroty i reklamacje
  1. Klient przyjmuje do wiadomości, iż większość produktów przygotowywanych jest na zamówienie Klienta i mają krótki okres przydatności do spożycia. Zgłoszenie wady po upływie terminu przydatności do spożycia nie będzie rozpatrywane ze względu na niemożność stwierdzenia wystąpienia wady.

  2. W przypadku skierowania reklamacji do Sklepu, Klient powinien przesłać informacje o tym fakcie poprzez e-mail na adres quattro.syta@gmail.com oraz porozumieć się telefonicznie ze Sklepem w tej sprawie. W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Klienta produkt posiada, a także udokumentować rzeczoną wadę zdjęciami. Sklep niezwłocznie od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.

  3. Reklamacje należy składać w ciągu godziny od momentu dostarczenia zamówienia, telefonicznie lub mailem wraz z załącznikami.

  4. Gwarancja oraz inne uprawnienia przewidziane ustawą, w tym prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy towar został przyjęty przez Klienta bez zastrzeżeń, bądź, gdy Klient nie dochowa terminu zgłoszenia reklamacji albo gdy część towaru została spożyta.

  5. Klient ma obowiązek ocenienia stanu produktów i ich zgodności z zamówieniem w momencie dostawy w obecności osoby dostarczającej. W przypadku uszkodzenia produktów bądź ich niezgodności z zamówieniem należy w obecności osoby dostarczającej sporządzić protokół reklamacyjny. W protokole należy opisać uszkodzenia, bądź niezgodność z zamówieniem. Osoba dostarczająca wykona zdjęcia uszkodzonego produktu. Decyzję o zwrocie bądź przyjęciu reklamowanego produktu podejmuje Klient. W przypadku decyzji o zwrocie produktu, winien on zostać zwrócony osobie dostarczającej wraz z fakturą sprzedaży. Koszt transportu ponosi Sklep. Kiedy towar znajdzie się ponownie w magazynie Sklepu i zasadność reklamacji zostanie potwierdzona Sklep zwróci pieniądze Klientowi. W przypadku towarów o krótkim terminie przydatności do spożycia nie ma zastosowania wymiana towaru na nowy.

    UWAGA: Sklep nie ponosi odpowiedzialności w wypadku nieprawidłowości popełnionych przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka z towarem nie dotarła do adresata. W takim przypadku, Klientowi nie należy się zwrot pieniędzy.

    UWAGA: W przypadku nieobecności Klienta w miejscu wskazanym przez niego, jako miejsce odbioru towaru w terminie odbioru zamówienia Sklep może od umowy odstąpić, przy czym kwota wpłacona tytułem ceny może zostać zarachowana na poczet poniesionych przez Sklep kosztów realizacji zamówienia.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl